We'll be counting stars.

Har fått så sjukt mycket inspiration till att fotografera igen.  //Nikon D3100 50mm 1/40 F1.8 ISO3200//
____________________________________________________________________________________________
 
Min eftermiddag kommer att spenderas med näsan i olika böcker, lyssnande på musik och om jag hinner ska jag antagligen fotografera lite! 
Man behöver ta de lugnt ibland, speciellt efter en dålig dag. 
Hatar att folk inte kan vara tysta när dom verkligen behöver de. 
Hatar att folk ska snacka skit om folk som bara gjort gott.
Hatar att folk tycker att andras liv är så intressanta att dom måste snacka om de. 
Hatar att folk inte kan visa respekt. 

Förlåt för de negativa, men är så sjukt besviken på vissa personer som är 16 år och beter sig som en 12-åring. Väx upp!
 
 
Postat av: Ebba

Kan du visa i ett inlägg hur du gjorde så?? Det blir alltid fel när jag gör en sån:) tack!

Svar: Självklart! Kram! :)
Helle & Klara

2014-01-21, 20:44:20 -
Postat av: veronica eriksson

Jävligt häftiga bilder! :) Kram

Svar: Tack va glad jag blir! Kram /Helle
Helle & Klara

2014-01-22, 08:46:25 - URL: http://vveronicas.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: