Midnight memories.

Idag var grymt!
Sitter just nu i min säng och försöker få lite kroppsvärme innan jag ens tänker på att försöka somna. Omöjligt och somna om man är kall hehe. 
Idag var en väldigt bra dag/kväll/natt..ah ni fattar grejen! 

Dagen började med att jag gymmade med min moster. Så då kände man ju sig lite hälsosam i alla fall! 
Sedan mötte jag upp Elin på Ica så handlade vi för kvällen, för ikväll har vi nämligen firat mig och Elin! 

Jag och Elin kämpade i år och dar för att fixa lasangen vi skulle bjuda på. De var svårare än vad man trodde de skulle vara!
När tjejerna väl kom så åt vi gott och pratade på om allt mellan himmel och jord! Så himla kul! 
Efter de öppnade vi presenter och sen satte festen igång. 
Vi sjöng och dansade och hade de allmänt mysigt med våran choklad fondue. Jag kan inte mer än le av tanken.
 
De var den grymmaste kvällen på länge, och jag har skrattat hur mycket som helst. 
Imorgon när jag vaknar kommer man ju må som man förtjänar, men de är sånt man får ta med en nypa salt! För kul hade jag! 
Jag har inte tagit några bilder, men Klara har säkert gjort de, och massa andra som man kan säkert kan be och få bilderna skickade till sig. Så just nu kan jag inte lägga upp något ifrån kvällen! 

Ville bara säga tack än en gång till alla som gjorde kvällen så otroligt bra! Kram på er, ni är bäst! 

Nu ska jag försöka sova, när jag äntligen fått upp kroppsvärmen. 
Vi hörs garanterat imorgon, Godnatt! 
 
Åh min fina säng kallar på mig! 
 
 
 
 
 
 
Postat av: medina

love u guyssssss <3

2014-01-26, 11:58:55 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: