Except this fellow there HOHO

^älskar frozen. 
 
 
 
 
Idag har min dag varit bra, men stressad. 
Jag slutade skolan till 15.30 för er som bryr er hihi. 
Sen åkte jag och mamma till vårdcentralen för att fixa P-piller. Välbehövligt, min mens är seriöst omänskligt med smärtorna jag får, och att svimma pga av den en gång i månaden (ca) är inte heller så kul. 
Efter de åkte jag hem och så berättar mormor att hon ska köpa gymkort till mig! Då blev man ju lite extra glad. 
 
Träning är ju alltid roligt! (Nästan i alla fall.)
Jag går ju på extra idrott i skolan som utökat program, och jag ångrar de inte en gång att jag valde det. Visst man kan ju vara lite negativ men när man väl är på lektionen är de hur kul som helst! Men tror även de har väldigt mycket med intresse att göra. 
 
Nu ska jag efter en lång bra dag, sätta mig och läsa i Looking for Alaska.
Hört att den är tydligen ska vara jättebra! Lånade den på svenska för ett tag sedan och då gillade jag inte den alls. Men nu har jag i alla fall gett mig tusan på att jag ska läsa den på engelska! 

 
ps. Imorgon hade jag planerat att lägga upp ett inlägg om hur man redigerar bilden som i föregående inlägg. Har även tankar på att skriva ett inlägg om ätstörningar framöver. Så keep reading! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: